ملتقي طلاب قسم الاعلام جامعة المنيا

اعلاميون بلا حدود نحو مستقبل افضل وافضل
 
الرئيسيةالتسجيلدخول


شاطر | 
 

 لو مش عارف ماتقولش......................

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
لانا
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 139
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 01/07/2010

مُساهمةموضوع: لو مش عارف ماتقولش......................   الخميس 08 يوليو 2010, 1:30 pm

بصوا بقى نظام اللعبة اية.................................؟

كل واحد يقول مثلاو حكمة بس استنووووووووووووووووو مش اي اي ولا زي زي

يقول مثل او حكمة مقتنع بيهم بنسبة%100 وبيعمل بيهم بيعمل بيهم ها

وفى الاخر يقول مثل مش بيحبة او حكمة غريبة

فهمتم ياشطااااااااااااااااااااااااااااااااار ولا اعيد وعلى فكرة الاعادة للاذكياء فقط وسووورى للغبى للهيفهم من اول مرة


عدل سابقا من قبل لانا في الخميس 08 يوليو 2010, 1:47 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mooody_saad
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم


عدد الرسائل : 112
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 01/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الخميس 08 يوليو 2010, 1:42 pm

انا مش فاهم فهمينى اكتر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لانا
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 139
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 01/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الخميس 08 يوليو 2010, 2:13 pm

احم احم بصوا ياجماعة انا هبداء اللعبة الى مش مفهومة دى
الحكمة:اذا اردت ان تعيش سعيدا فى العالم فلا تحاول تغيير كل العالم بل اعمل التغيير فى نفسك
المثل:لو الحياة ماكنتش صعب ماكناش نزلنا نعيط
والمثل الى انا مخنوقة منة هو المثل الى بيقول اعز الولد ولد الولد على فكرة انا بنفسى عملت احصائيات وتاكد انى المثل دة غلط%100 نفسى اشوف الى طلع المثل دة اكيد واحد مش بيخلف اصلا
مستانياااااااااكوووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنت العرب
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 118
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 15/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الخميس 08 يوليو 2010, 6:06 pm

اولا ....السلام عليكم .......................ثانيا..ازيك يا لانا شكلك جديدة هنا اهلا وسهلا بيكى..............................ثالثا....مش فاهمة اية الغرض من اللعبة دى.................بس هلعبها معاكوا........................................... فى مثل بيقول :. امش عدل يحتار عدوك فيك............ و.........(لا تبثق فى البئر فقد تشرب منه يوما ).................... وكمان حكمة بتقول :.( حتى ولو فشلت فيكفى شرف المحاولة )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لانا
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 139
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 01/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الجمعة 09 يوليو 2010, 1:02 am

ياجماعة لدرجة دى اللعبة دى متعقدة
اولا:مرسى ليك يا محمود انت وبنت العرب
ثانيا:الغرض منها ان يقول كل واحد مثال او حكمة هو بيعمل بيها وقبل مايمشى المفروض انة يقول مثل اؤ حكمة غريبة او مش مفهومة اومش فاهمة........................................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رقية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 475
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 11/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   السبت 10 يوليو 2010, 6:38 pm

انا فهمت الحكمه

اذا اردت شيئا بقوة فاطلق سراحه
فان عاد لك فهو ملكك وان لم يعد فهو لم يكن لك من البدايه

بس عشان انا نفسي في حاجات كتير بس سايبه كل حاجه ربما ترجعلي في يوم ما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لانا
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 139
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 01/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الأحد 11 يوليو 2010, 4:47 pm

مرسى ليكى ياقمر على الرد والحكمة اللذيذة دى
الف مبررررررررررررررررررررررروك
وانا مستانيا فانتا تفاح ولا هتخلى بيا
هاهاهاهاهاهاهاهاهاه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رقية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 475
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 11/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الأحد 11 يوليو 2010, 10:52 pm

العفو يا لانا
واكيد المنتدي كله ليه حاجه ساقعة
هههههههههه
وحكمه التانيه
لا تجعل قلبك سبيل يررتوي منه الحب بل اجعله
مملكه يدخلها من يحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لانا
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 139
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 01/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الإثنين 12 يوليو 2010, 2:33 am

ازيك ياقمر
يا رقية على فكرة انا مش موفاك على الحكمة دى المفروض القلب يبقى سبيل وليس ....................
فهمتى ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king of hearts
مشرف محترف
مشرف محترف
avatar

عدد الرسائل : 881
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 19/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الإثنين 12 يوليو 2010, 5:42 pm



انا معجبتنيش غير كلمه واحده قالها الدكتور حسن على رئيس قسم الاعلام وانا فسنه اولى والحقيقه انا تقريبا مش حافظ غيرها
ههههههههههههههه

وهى مثل انجليزى تقريبا بيقول

من كتر اسفه كتر ندمه

وتقريبا عشان كده بحاول مندمش على حاجه واخد القرار المناسب فاقل وقت بعد مدرسه كويس

تقبلى مرورى

*****************************
انا شاب لكن عمرى الف عام

وحيد لكن بين ضلوعى زحام

خايف ولكن خوفى منى انا

اخرس وقلبى مليان كلام


وعجبى .........,
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لانا
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 139
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 01/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الإثنين 12 يوليو 2010, 6:19 pm

تقبلنا ياعمى مرورك
وبعدين مصر خلصت من الامثال رايح تجبلنا من الانجليز
ههههههههههههههههه
على فكرة المثل دة عاجبنى قوى وباين عليا هتعلم منة
thank yooooooooooou
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
injured_bird
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 276
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 25/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الثلاثاء 20 يوليو 2010, 1:45 am

بصي يا لانا انا مش معاكى ان المثل اعز الولد ولد الولد دا مش صح لان انا بشوفه فعلا

الحكمة اللي انا مقتنعة بيها

النجاح الحقيقي هو ان تنتقل من فشل الي فشل بنفس الحماس

اللي انا مش مقتنعة بيه

لا تستطيع المراه العيش بدون حبيب

وليه ( شوفي الدنيا )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لانا
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 139
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 01/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: لو مش عارف ماتقولش......................   الثلاثاء 20 يوليو 2010, 5:59 am

ياهلا ياهلا ياهلا....................

انا مش مصدقة نفسى انجرد بحالها عندنا ...............

مرسى ليكى يانجرد ع مرورك ...............

مرسى ع الحكمة والمثل الجميل....................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لو مش عارف ماتقولش......................
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ملتقي طلاب قسم الاعلام جامعة المنيا :: واحة الاعلام الترفيهية :: الالعاب والتسلية-
انتقل الى: