ملتقي طلاب قسم الاعلام جامعة المنيا

اعلاميون بلا حدود نحو مستقبل افضل وافضل
 
الرئيسيةالتسجيلدخول


شاطر | 
 

 لعبه الاحكام المتعبه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ezat637
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 1022
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/04/2009

مُساهمةموضوع: لعبه الاحكام المتعبه   الأربعاء 27 مايو 2009, 2:01 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :


انا جيبتلكوا لعبه جديده موزززززززززززززززززززز




وهتشوفوها وهسيب الحكم ليكوا علي اللعبة

اللعبة بسيطة جدا

هنبداء ونقول السبت

اللي بعد كدة يقول الاحد

وهكذا

الي ان يصل عضو للجمعة دا بدل موضوع الاراقام

والعضو اللي يكتب الجمعة يبقا لية الحق انة يحكم علي حد من الستة اللي قبل منة

مثلا يغير توقيعة

اللون المفضل في كتابة الردود

تغير الصورة الرمزية

يخلية يرد علي 3 موضيع او اكثر مع تحديد اسمهم


او اى حكم تانى

ويرد المحكوم علية بعد ميرد علي الموضيع ويقول انة رد



بس طبعا العضو اللي يتحكم علية ملزم بتنفيذ الحكم لان دا شرط من شروط اللعبة

ولازم يلتزم بيها

وكمان الاخوة اللي هيحكومو لازم يبقو حنينين شوية يعني يطلبو براحتهم بس اللي الناس تقدر علية بس مهما كان حكمهم لازم يتنفذ مفيش فية نقاش

بالنسبة للحكم بينتهي بمجرد الحكم علي شخص اخر

انا هبداء اهو

ونقول

السبت
منقول للامانه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
batta
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 03 سبتمبر 2009, 7:24 pm

ونقول السبت

*****************************


لاتفسر كل صمنى بالرضا
الردود احيانا تجرح لو حكيت

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزملكاوية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 372
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 03 سبتمبر 2009, 8:31 pm

واقول الاحد

*****************************

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ruby
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 212
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 29/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 03 سبتمبر 2009, 11:56 pm

اقول الاثنين
وارد ع سؤال عزت
احم احم احم
بصراحة انا مش عندى اسرار كتير لانى بثق ف الناس بسرعة ومش بعتبر حياتى الشخصية فيها اسرار كتير بس ممكن اقول انى مريت ب قصتين حب فاشلين وكده ابقا اكتر منك هههههههههههههه
مين يزود
ميرسى وسورى ع التأخير ف الرد

~~RUBY~~
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ezat637
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 1022
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الجمعة 04 سبتمبر 2009, 11:12 am

احم احم احم احم
شكرا لصراحتك يا روبى

ويارب متفشلك ولا تفشلى قصه حب تانى

قولى ان شاء الله




واقول


الثلاثاء










*****************************




النفس تبكي على الدنيا وقد علمت ... ان السعادة فيها ترك ما فيها
لادار للمرء بعد الموت يسكنها ... الا التي كان قبل الموت بانيها
فأن بناها بخير طاب مسكنه ... وإن بناها بشر خاب بانيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ruby
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 212
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 29/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الجمعة 04 سبتمبر 2009, 5:12 pm

اميييييييييييييييييييييييييييين ياعزت
واقول
الاربعاء

~~RUBY~~
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ezat637
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 1022
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الجمعة 04 سبتمبر 2009, 6:15 pm

وانا الخميس


*****************************




النفس تبكي على الدنيا وقد علمت ... ان السعادة فيها ترك ما فيها
لادار للمرء بعد الموت يسكنها ... الا التي كان قبل الموت بانيها
فأن بناها بخير طاب مسكنه ... وإن بناها بشر خاب بانيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   السبت 05 سبتمبر 2009, 6:15 am

وانا الجمعه وبحكم على







عزت






بانه يشرحلى ازاى انزل توقيع فى المنتدى شرحا تفصيليا



والتوقيع ده صورة وكلام

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ezat637
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 1022
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   السبت 05 سبتمبر 2009, 12:04 pm

اوك

هاقولك

بصى

ياستى

اولا

ترفعى الصوره على موقع رفع

وخدى الموقع ده

عشان الصور المتحركه

http://img200.imageshack.us/



وبعد ما تقومى برفع الصوره تاخدى الينك بتاعها

وتجرى بسرعه بسرعه واوعى الينك يقع منك وانتى بتجرى


وتروحى على المنتدى

وتدخلى على

مكتبى

وهتلاقى كلمه التوقيع

ادخلى فيها

ودوسى على كلمه صوره ثم حطى الرابط بتاعك وبعد كده دوسى على صوره تانى

وقلبى الاكل شويه

بعد كده ادخلى على تفضلاتى

واختارى الاتى

وضع توقيعي في اسفل مساهماتي :

وعلمى عليه بنعم

وبالهنى والشفى

ويارب يكون شرحى عجبك


*****************************




النفس تبكي على الدنيا وقد علمت ... ان السعادة فيها ترك ما فيها
لادار للمرء بعد الموت يسكنها ... الا التي كان قبل الموت بانيها
فأن بناها بخير طاب مسكنه ... وإن بناها بشر خاب بانيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه
مشرف محترف
مشرف محترف
avatar

عدد الرسائل : 953
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الأحد 06 سبتمبر 2009, 12:34 pm

وبقول السبت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ruby
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 212
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 29/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الإثنين 07 سبتمبر 2009, 11:39 pm

الاحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 10 سبتمبر 2009, 10:26 am

الاتنين

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه
مشرف محترف
مشرف محترف
avatar

عدد الرسائل : 953
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 10 سبتمبر 2009, 11:34 am

الثلاثاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 10 سبتمبر 2009, 12:21 pm

الاربعاء

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ezat637
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 1022
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 10 سبتمبر 2009, 5:53 pm

الخميس

*****************************




النفس تبكي على الدنيا وقد علمت ... ان السعادة فيها ترك ما فيها
لادار للمرء بعد الموت يسكنها ... الا التي كان قبل الموت بانيها
فأن بناها بخير طاب مسكنه ... وإن بناها بشر خاب بانيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزملكاوية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 372
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 10 سبتمبر 2009, 7:21 pm

انا اخيييييييييييييييييييييييرا هقول
الجمعة
احكم على ميييييين
على
سندريلا المنتدى
واخليها تحط نفسها على كرسى الاعتراف
وحذارى حكمى ميتنفذش
واحذرو ان الزملكاوية تزعل

*****************************

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الجمعة 11 سبتمبر 2009, 1:07 am

وانا اقول السبت
ليه كده يازمالكاوية الحكم الصعب ده
وعلى العموم جارى التنفيذ

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه
مشرف محترف
مشرف محترف
avatar

عدد الرسائل : 953
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الأحد 13 سبتمبر 2009, 12:47 pm

وكمان الاحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد السيد
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 192
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 19/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الأحد 13 سبتمبر 2009, 9:15 pm

انا لسه شايف اللعبة دى النهارده وبجد جميلة جدا وحلوة الاحكام دى واسمحولى اشترك فيها واقول الاتنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الإثنين 14 سبتمبر 2009, 12:33 am

الثلاثاء

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ezat637
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 1022
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الإثنين 14 سبتمبر 2009, 2:55 am

وانا

الاربعاء

*****************************




النفس تبكي على الدنيا وقد علمت ... ان السعادة فيها ترك ما فيها
لادار للمرء بعد الموت يسكنها ... الا التي كان قبل الموت بانيها
فأن بناها بخير طاب مسكنه ... وإن بناها بشر خاب بانيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه
مشرف محترف
مشرف محترف
avatar

عدد الرسائل : 953
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الإثنين 14 سبتمبر 2009, 11:11 am

وبقول الخميس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد السيد
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 192
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 19/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الإثنين 14 سبتمبر 2009, 10:34 pm

بقول انا بقى الجمعه وتسمحولى احكم حكم............. بحكم علي وعد انها تبطل تشجع الزمالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الثلاثاء 15 سبتمبر 2009, 4:39 am

هههههههههههههه
وانا اقول السبت

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه
مشرف محترف
مشرف محترف
avatar

عدد الرسائل : 953
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الثلاثاء 15 سبتمبر 2009, 12:04 pm

وكمان
الاحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الثلاثاء 15 سبتمبر 2009, 3:06 pm

الاتنين

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ezat637
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد الرسائل : 1022
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الثلاثاء 15 سبتمبر 2009, 9:59 pm

وانا

الثلاثاء



*****************************




النفس تبكي على الدنيا وقد علمت ... ان السعادة فيها ترك ما فيها
لادار للمرء بعد الموت يسكنها ... الا التي كان قبل الموت بانيها
فأن بناها بخير طاب مسكنه ... وإن بناها بشر خاب بانيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
batta
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الأربعاء 16 سبتمبر 2009, 7:42 pm

الاربعاء

*****************************


لاتفسر كل صمنى بالرضا
الردود احيانا تجرح لو حكيت

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد السيد
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 192
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 19/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الأربعاء 16 سبتمبر 2009, 9:18 pm

كنت مستنى حد يقول الخميس علشان اقول انا الجمعه بس يلا الخميس وخلاص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزملكاوية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 372
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الأربعاء 16 سبتمبر 2009, 9:50 pm

حكمك مش هيتنفذ يا احمد
علشان انا مشاركتش فى ايام الاسبوع اللى انت شاركت فيها
وضحكت عليك
ههههههههههههههه
وهحرق دمك واقول الجمعة
واحكم عليك
انك تقول انا مش اهلاوى تلات مرات فى موضوع جديد
وحذارى متنفذش حكمى

*****************************

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه
مشرف محترف
مشرف محترف
avatar

عدد الرسائل : 953
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 17 سبتمبر 2009, 10:28 am

وبقول السبت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد السيد
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 192
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 19/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 17 سبتمبر 2009, 8:39 pm

وعد: قواعد اللعبة مش يقول ان اللي ما يشاركش في الاسبوع ميتحكش عليه لازم تنفذى الحكم وانا مضطر انفذ حكمك
وبقول الاحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزملكاوية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 372
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 17 سبتمبر 2009, 9:20 pm

والعضو اللي يكتب الجمعة يبقا لية الحق انة يحكم علي حد من الستة اللي قبل منة

انا مكونتش من الستة اللى قبل منك
وراجع مين هما الستة اللى قبل منك

*****************************

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد السيد
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 192
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 19/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 17 سبتمبر 2009, 11:47 pm

لالالا انتى بتخترعى قواعد انتى لازم تنفذى الحكم علشان انا انفذ الحكم .............. ومبروك كليكم الطلائع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزملكاوية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 372
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   السبت 19 سبتمبر 2009, 3:05 am

بس انت مش واخد بالك ان الحكم متنفذ من زمان
لاننى مبشوفش كورة خالص
لازمالك ولا اهلى ولا حتى المنتخب بكتفى بس بالنتيجة فى الاخر
وده كان سبب تغيير اسمى
وانا هقول الاتنين
يلا بقى نفذ الحكم اللى عليك

*****************************

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد السيد
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 192
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 19/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   السبت 19 سبتمبر 2009, 9:53 pm

انا الاتنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزملكاوية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 372
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   السبت 19 سبتمبر 2009, 11:29 pm

انت يا احمد منفذتش حكمى
يعنى انت كدة بتحرق دمى
طيب مش هنفذ الحكم
وهفضل طول عمرى اشجع الزمالك

*****************************

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد السيد
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 192
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 19/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الأحد 20 سبتمبر 2009, 12:12 am

ياجماعه يرضيكوا انى ابطل اشجع الاهلى لو 4 اعضاء قلولى انى ابطل اشجع الاهلى هانفذ الحكم غير احمد وجيه ووعد طبعا........... وزمالك ايه اللي بتشجعيه دانتوا البطولات اللى انتوا خدتوها علشان الخطين الحمر اللى على الفانلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الثلاثاء 22 سبتمبر 2009, 11:09 am

الثلاثاء

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه
مشرف محترف
مشرف محترف
avatar

عدد الرسائل : 953
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الثلاثاء 22 سبتمبر 2009, 12:21 pm

الاربعاء
لا طبعا يا احمد اوعى تشجع غير الاهلى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رقية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 475
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 11/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الأربعاء 23 سبتمبر 2009, 6:01 am

الخميس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الأربعاء 23 سبتمبر 2009, 11:03 am

الجمعة وبحكم على الزملكاوية انها ترد على كل مواضيعى

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزملكاوية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 372
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 24 سبتمبر 2009, 12:50 am

حكمك طبعا هيتنفذ يا سندريلا
بس ادينى فرصة لاننى بجد مليش مزاج من حاجة الايام دى

*****************************

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد السيد
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 192
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 19/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 24 سبتمبر 2009, 1:09 am

طبعا طبعا يامنه مش هشجع غير الاهلى دا الاهلى هو حياتى والهوا اللي بتنفسه ...... وعد : علشان سندريلا واسطة بيتنفذ حكمها ماهو على رأى المثل يابخت من كان خاله اخو أمه ......
السبت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رقية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 475
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 11/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 24 سبتمبر 2009, 4:48 am

وانا ارجع واقول الاحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه
مشرف محترف
مشرف محترف
avatar

عدد الرسائل : 953
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 24 سبتمبر 2009, 11:30 am

الاثنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 24 سبتمبر 2009, 4:28 pm

الثلاثاء

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shawaa
إعلامي متقدم
إعلامي متقدم
avatar

عدد الرسائل : 148
العمر : 98
تاريخ التسجيل : 03/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الخميس 24 سبتمبر 2009, 7:02 pm

اسمحولى اشترك معاكم فى اللعبة دى
واقول
الاربعاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   الجمعة 25 سبتمبر 2009, 10:30 am

الخميس

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزملكاوية
اعلامي محترف
اعلامي محترف
avatar

عدد الرسائل : 372
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   السبت 26 سبتمبر 2009, 2:30 am

الجمعة
واحكم على شقاوة
انها تغير الصورة
لاننى بسترخم شيرين

*****************************

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرف متقدم
مشرف متقدم
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 13/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الاحكام المتعبه   السبت 26 سبتمبر 2009, 10:12 am

السبت

*****************************
اصعب جرح ............ان ترى نظرة الشفقة فى عين من تحب .
[/u]تكلم وأنت غاضب .. فستقول اعظم حديث تندم عليه طوال حياتك




[u][u]
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لعبه الاحكام المتعبه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 7انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ملتقي طلاب قسم الاعلام جامعة المنيا :: واحة الاعلام الترفيهية :: الالعاب والتسلية-
انتقل الى: